My Music, My Life

Tuesday, March 25, 2014

Coretan diari Internet yg berhabuk...

Assalamualaikum...

Dh lme aq x post kt blog nie... Yep, skang nie aq bz sgt2... Ye ah, semester dh mkin brtmbah, bebanan (or should i say, cabaran) keje sbg guru pelatih smakin mncbar... Tp rsenye aq rse bosan pulak... Ye ah, katenye dh membujang blik... Katenye...

Ade yg tnye, knpe aq still x cri pengganti dy? Well, bkn sbb aq x leh lpekn dy... Tp aq malas...


Malas nk buat hati aq trluka blik...
Malas nk ubat blik hati aq yg dh sedia sopak nie...
Malas ah, sng ckp...


Ok, i admit... Deep inside my heart i still have some feelings towards her... Just a bit... I don't know why...

Is she still has some feelings too towards me? Nah... She threw me away like a rotten garbage, giving me no chance to make things right... Plus, I heard she already engaged... So, what do you expecting me to do?

Is it because I miss all the memories with her? Acceptable... Walaupun aq cuba buat mindset dlm fikiran aq yg detik prtama aq knal dy smpai yg trakhir aq jmpe dy adalah 'waktu kosong' dlm hidup aq... aq hidup dlm mimpi indah yg tiba2 mnjadi ngeri... trkjut dr lena dgn airmata mmbasahi pipi...



Cerita aq dgn dy? Only ALLAH knows... Just let it secret between me and Him alongside with my companions... Just, let it be....




Well, aq tulis post nie bkn sbb aq nk merintih psal aq trigt sume psal dy, what so ever... Aq just nk coretkn ape yg trbuku kt hati aq, tp bkn semua yg yg aq tuliskn adalah keseluruhan drpdnya... well, the rest... just make it secret... Lg 1, aq sndiri rse brslah ble aq nk story mnde nie kt companion aq... Aq x nk tmbah beban diorg lg... Aq tau, aq fhm... Diorg sume jauh... Ade kehidupan msing2... So, aq sndiri x nk diorg pening fkir psal aq pdhal problem diorg sndiri trbengkalai... Aq cube utk x nk ssahkn org laen... So, i came out with this...


Just 1 hrpan ah utk dy if dy bce post aq nie... Just wishing you good luck for your life there and PLEASE, take care of yourself... As a woman, as a Muslimah...

Eh, kjp... I don't think she still recognise me anymore. Ah, nvr mind...


First meet below the lights of KL, last meet on the streets of JB... I'll miss your frequent question: "How's study?". Be a good reporter, spreading the true news for Malaysia. Your dream is one step ahead to reality... I hope you can work at TV Al-Hijrah, as you always dream before...








As for conclusion, NFM, good luck with your life. See you, maybe at the other side if it's not here. Fullstop.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment